مورد عجیب هانس شنیر

مورد عجیب هانس شنیر

هرگز نباید سعی در تکرار لحظات داشت، باید آنها را همانگونه که یک بار اتفاق افتاده اند فقط تنها به خاطر آورد .

طبقه بندی موضوعی

من قصد کشتن خودم رو ندارم. اون پست رو گذاشتم تا یادم بمونه که دوباره این افکار به سراغم اومده. من تمام زندگیم ( من 31 سالمه) افکار سوسایدال داشتم به جز یک سال و نیم اخیر که فکر می کردم از یه افسردگی رهایی پیدا کردم. اما اخیرا دوباره این افکار به سراغ من اومده. اون پست فقط یک یادآوری برای خودم بود و احتمالا و حتما هر رفتار انسان ناقص می تونه مقاصد دیگری هم داشته باشه. شاید اینکه شما دلتون به حال من بسوزه و به من توجه کنید. شاید همین الان هم دارم خودم و شما رو فریب می دم. به مغز من خوش اومدید.

هانس شنیر

نظرات  (۱)

میدونی برای خیلی از ما ها ، این نسل ها اتفاق می افته. ولی باورت اینه که کسی اون بیرون میاد کمکمون؟

نه!!!

مراقب خودت باش

ورزش کن.

به روحت برس. 

با آدما معاشرت کن.

کتاب بخون.

مدیتیت کن

 

پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">