مورد عجیب هانس شنیر

مورد عجیب هانس شنیر

هرگز نباید سعی در تکرار لحظات داشت، باید آنها را همانگونه که یک بار اتفاق افتاده اند فقط تنها به خاطر آورد .

طبقه بندی موضوعی

اگه منو می شناسید یا نمی شناسید یا فقط گاهی اینجا رو می خونید یا از قدیم می خونید یا حتی فقط گذرتون به اینجا خورده یه چیزی در مورد من بنویسد. لطفا!

هانس شنیر

نظرات  (۱۰)

۲۷ شهریور ۰۱ ، ۱۴:۳۸ سُولْوِیْگ 🌻

راستش مثال دقیقش رو دیگه به یاد نمیارم. فقط حس کلی‌م این‌طوری بود. 

چرا؟

مرموز به نظر می‌‌آم؟ یا جالب؟

پاسخ:
هر دو
۲۷ شهریور ۰۱ ، ۱۰:۳۶ سُولْوِیْگ 🌻

شاید برای من قشنگی‌ش این بود که تو حرفاتون خودم رو می‌دیدم؟ می‌دونم که احساسات آدما و تجاربشون باهم متفاوته، ولی حس می‌کردم چیزایی که می‌گید، همون‌ چیزاییه که خودم احساس می‌کنم.

الان البته حس می‌کنم اون فکرهام یه کم زیاده‌روی بود. با توجه به این‌که کودکی بیش نبودم. از این جهت که فکر می‌کنم خیلی وقتا تو سنای پایین‌تر، آدما ظرفیت محدودتری برای احساس کردن دارن و وقتی بزرگ‌تر می‌شن، تازه می‌فهمن اوضاع از چه قراره.

اصلا نمی‌دونم تونستم منظورمو برسونم یا نه. 

پاسخ:
متوجه ام ولی مثلا کدوم حرفم فکر می کردی شبیه خودته؟

عام آقای متفاوتِ تنها و منتظر؟ آخری رو مطمئن نیستم.

پاسخ:
متفاوت از چه نظر؟ منتظر چی؟

نویسنده‌ی داستانای عجیب

هانس شنیر

آرزومند اینم که اتفاقای خوب و خوش براش بیفته

کاش دیگه به خودکشی نه فکر کنه نه ازش بنویسه

چهار چیز شد

پاسخ:
من چقدر دوست دارم بیشتر با تو حرف بزنم و بشناسمت

اینکه قلم خوبی دارید ونویسنده خوبی هستید.

پاسخ:
ممنون لطف داری
۲۳ شهریور ۰۱ ، ۰۴:۲۹ دختر دماغ گوجه ای :)

من فکر می‌کنم از دو سه سال پیش اینجارو دنبال می‌کنم و نوشته هاتونو می‌خونم. حقیقتا همیشه بعد از خوندن داستان و متن‌هایی که می‌نوسین از قلم‌تون شگفت‌زده می‌شم. برای من شما جزو اون آدم‌هایی هستید که وقتی بهشون میرسی با خودت می‌گی « چطور یه ذهن می‌تونه انقدر جالب و قشنگ قصه و خیال بگه و فکر کنه». نمیدونم حس می‌کنم دل‌شکسته هستین و این غم‌انگیزه و امیدوارم اگه واقعا همچنین چیزی هست حالتون بهتر باشه. قلم‌تون برای من قشنگه و دوست داشتم که منم انقدر روایتگر خوبی بودم برای داستان‌های نانوشته‌ام. موفق باشید :)

پاسخ:
واقعیتش اینه که منم دلشکستگی رو تجربه کردم ولی خوب چون اینجا بیشتر برای نوشته هایی که تو حالت های پایینم می نویسه به نظر میاد خیلی غمگین و ناراحت و دلشکسته ام همیشه حتما اینطور نیست منم مثل همه ادمام فقط کمی شاید پایین تر از بقیه

"مورد عجیب هانس شنیر."

پاسخ:
چیو یادت میندازه؟
۲۲ شهریور ۰۱ ، ۱۱:۵۰ سُولْوِیْگ 🌻

یادم نیست دقیقا از کی اینجا رو می‌خونم. اولین بار دنبالتون کردم چون به نظرم قشنگ حرف می‌زدید. 

پاسخ:
چیاش قشنگه؟

خصوصیات تونو ؟

فقط در این حد میدونم که شاعر هستین

یکم افسرده این

و همین

هان ، یه مدت طولانی عم عاشق بودین ولی طرف مقابل رفته بوده

و... نوشته هاتون زیبان :)

پاسخ:
خودمم دوست دارم خودم رو شاعر بدونم ولی خیلی سخته فقط با چند تا شعر. افسرده ام گمونم آره رفته
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">